Evo najboljih načina za ulazak u formu!

najboljih načina za ulazak u formu

Bez obzira jeste li početnik ili utrenirani sportaš, nema štete učiti više o ovoj temi. Razumijevanje načina na koji vaše tijelo funkcionira omogućava vam da ga aktivirate što je moguće više. Dobit ćete mnogo bolje rezultate ako slijedite savjete stručnjaka.

 

Osvježavajte rutinu vaših vježbi

Isprobajte asortiman raznih vježbi i treninga kako biste stvari izmiješali. Rotiranje među različitim vrstama vježbi može vam pružiti priliku da nađete nekoliko koje volite i da se isprobavate još više.

Potražite aktivnu joga grupu ili se upišite na plesni tečaj.

Ako mislite kako imate osjećaj i ritam za ples, razmislite o plesnom kampu, ako ipak niste za ples pokušajte s kick-boksom. Kick-boksom je prilično fizički orijentiran sport, ali stvarno vam daje dobru vježbu. Ne samo da će ova vrsta vježbanja sagorjeti kalorije, već će vam pomoći da izgradite snagu. Izvrsna stvar kod isprobavanja različitih stvari i aktivnosti je da se ne morate vraćati onome što vam se ne sviđa, a i dalje ćete produktivno raditi tijekom isprobavanja.

 

Od prvog dana počnite bilježiti sve svoje fizičke aktivnosti

Zabilježite svakodnevne aktivnosti i svakako upisujte sve dodatne vježbe koje radite ili samo isprobavaten. Dobro je kupiti pedometar kako biste pratili korake koje ste napravili.  Kada vidite sve zabilježeno u pisanom obliku, to će vam pomoći da odredite što je najbolje za vas i najbolje će vam asistirati u postizanju ciljeva.

 

Uvijek se udobno oblačite za vježbanje

Oduprite se modernim trendovima i nosite ono što vam je udobno! Nosite laganu odjeću koja vam omogućuje lako kretanje i neće vas osramotiti. Nošenje odjeće koja je baš za vas osigurat će vam da izvučete maksimum iz treninga. Ne trebate brinuti o impresioniranju nikoga osim sebe!

Provjerite odgovaraju li vam tenisice za vježbanje. Ako ih nemate, budući da vam stopala tijekom dana postaju malo veća, večer je najbolje vrijeme za kupovinu tenisica.

 

Kako učinkovitije vježbati?

Istežite se! Dokazano je da istezanje povećava snagu za do dvadeset posto. Između setova trebate se istezati 20-30 sekundi.

Kako biste izgradili malo mišića u kvadricepsu, pokušajte raditi jednostavne čučnjeve s utezima.

Dok radite na ispunjavanju svojih ciljeva, ima smisla i platiti osobnog trenera prije nego što sami napravite neki nekvalitetan i beskoristan plan. Bit ćete mnogo motiviraniji ići na treninge koje ste platili, umjesto da odlučite preskočiti ih jer ne plaćate trening.

Hlađenje mišića je bitno ukoliko istegnete mišić. To će spriječiti smanjivanje oteklina i crvenila. Važno je da led zamotate u ručnik kako on ne bi bio u izravnom dodiru s vašom kožom.

 

Pijte puno vode tijekom dana

Kada vježbate, mišići se trljaju jedan o drugome, to uzrokuje trenje i toplinu, zbog čega trebate piti dosta tekućine. Kad vam je tijelo previše toplo, može dehidrirati kao odgovor na pretjerano znojenje.

Ako je moguće neka i vaš prijatelj trenira s vama. Vježbanje ili trčanje s prijateljem stvarno vam može olakšati. Treniranje s osobom koja je više fit nego vi je nešto što može vas potaknuti da radite do njihove razine. Kad vidite da je netko bolji, to vam povećava motivaciju za povećanje vlastitih performansi i oslobađa naše konkurentske instinkte.

Jeste li svjesni da trčanje može drastično povećati vašu izdržljivost? Ključno je započeti s trčanjem polagano, a zatim svaki dan ili tjedan povećavajte vrijeme koje provedete u trčanju. Pokušajte zadržati otkucaje srca na oko 75% svog maksimuma, što je obično 120 do 150 otkucaja u minuti, ovisno o vašoj dobi.

Bez obzira u kakvoj ste formi, informacije koje ste ovdje saznali pomoći će vam i motivirati vas da krenete s vašim programom. Trebate uvijek odvojiti i vrijeme za edukaciju, jer samo tada ćete moći izvući maksimum iz svakog vježbanja i programa. Iskoristite ono što ste danas naučili da uđete u formu!


Ostavi komentar

Prije ostavljanja komentara pročitajte Pravila komentiranja i propise unutar čl. 94 Zakona o elektroničkim medijima.