Budite poletni i top fit s ovim prijedlozima

Budite poletni i top fit s ovim prijedlozima

Fitness je postao popularan dio svakodnevnog života mnogih ljudi. Ostali uglavnom ne znaju kako ugraditi vježbanje i rekreaciju u svoj život. Bez obzira na vašu situaciju, ovaj će vam članak pružiti informacije koje će pridonijeti zdravijem načinu života.

 

Efikasni savjeti za fit formu

Uzgojite svoj vlastiti vrt. Mnogi smatraju kako je to teško i zahtjevno. Da, je, morat ćete puno čučati, kopati, povlačiti korov i nositi teške stvari. Vrtlarstvo je među brojnim aktivnostima koje možete raditi iz svojeg dvorišta kako biste ostali u formi.

Kako biste maksimalno iskoristili svoju standardnu rutinu u teretani, odmarajte se samo kad je potrebno između setova. Tako ćete uštedjeti vrijeme u teretani i brže ćete se prebaciti na druge aktivnosti. Kasnije ćete tijekom vježbanja trebati više odmora, no možete ga započeti snažno, bez ikakvih negativnih učinaka.

Kad radite na suncu ili vrućini, budite dobro hidrirani!

Dehidracija se može dogoditi tijekom bilo kojeg vježbanja ili tijekom dugog boravka na suncu ili vrućini, tako da vježbanje na suncu uvelike povećava rizik. Pijte par čaša vode nekoliko sati prije vježbanja i isto tako dovoljno tijekom vježbanja da ostanete hidrirani.

 

Zašto je kardio trening bitan?

Koju god fitnes rutinu odabrali, obavezno uključite kardiovaskularne vježbe. Održavanje zdravlja srca i pluća je izuzetno važno, a kardio trening će učiniti upravo to za vaše tijelo. Pokušajte raditi 30 minuta kardio ili aerobne vježbe barem 3 puta tjedno. To može biti u obliku trčanja, biciklizma, upotrebe trkaće trake ili plivanja. Nemojte u tome pretjerivati! Ako vam ponestaje daha, predahnite dok se vaš ritam srca ne uspori.

Neki misle kako će ih samo dizanje teških utega dovesti u željenu razinu forme. Iako je dizanje utega dobar oblik vježbanja, također morate imati na umu kako je kardio odličan oblik vježbanja za vaše tijelo. U početku može biti teško, ali trčanje, vožnja bicikla i plivanje sve su dobre metode dolaska u formu.

Ako pokušavate više vježbati, ne morate provesti sate na trkačkoj stazi ili traci za trčanje. Isprobajte neki novi sport i krenite od dosad neisprobanih vještina. Mogli biste uzeti satove tenisa, pridružiti se badminton ekipi ili se baviti plivanjem. Ne samo da ćete naučiti nešto novo, već će se i razina vaše kondicijske spreme povećati.

Ako želite ubrzati vaše plivanje, trenirajte fleksibilnost u gležnjevima. Kad ste u vodi, stopala se ponašaju poput peraja. Što je veća fleksibilnost gležnja, brže se možete kretati kroz vodu. Sjajan način da izgradite fleksibilnost gležnjeva je leći na pod, micati nožne prste usmjeravajući ih prema sebi i natrag.

 

Hodanje

Kondicijsku spremu uvijek možete povećati kroz najjednostavnije metode aktivnosti. Hodanje, trčanje i istezanje kraj televizije, vježbanje promatrajući besplatne online videozapise o vježbama su sjajni načini vježbanja bez ekstremnih napora i trošenja novaca na članarine. Ako baš trebate određenu opremu za trening onda ulaganje u rabljenu opremu za vježbanje može biti još jedan odličan jeftiniji način vježbanja kod kuće.

Integrirajte vježbu u svoj život tako da postane normalna i prirodna. Istraživanja su pokazala da kako biste bili što zdraviji, morate biti aktivni svakodnevno. To je jedan od razloga zašto liječnici preporučuju jednostavne stvari poput šetnje psa, hodanja stepenica i obavljanja raznih poslova po dvorištu. Bilo koja aktivnost može puno značiti ako se svakodnevno ponavlja.

Ne bježite od kiše ako hodate ili trčite kako biste malo vježbali.

Osim ako ne govorimo o nekim ozbiljnim pljuskovima, mala kišica ili susnježica nikada nikome nije naudila. Zapravo, dok pada, kiša će očistiti zrak i omogućiti vam da unesete više čistog kisika i tako povećate napore u sagorijevanju masti.

Mijenjate i kombinirajte vježbe koje često radite. Promijenjenim i osvježenim vježbama izbjeći ćete dosadu i spriječiti vaše tijelo da stagnira. Kombinirajte vježbe visokog intenziteta poput kick boksa s vježbama niskog ili srednjeg intenziteta, kao što su hodanje ili lagani jogging.

Evo jedan sjajan savjet za jačanje i ubrzavanje metabolizma te povećanje brzine kojom sagorijevate kalorije. Vrlo je jednostavan:

Prošetajte nakon obroka!

Ova jednostavna tehnika pokreće vaš metabolizam i započinje sagorijevanje masti, proteina i drugih hranjivih sastojaka. Hodajući nakon obroka, osiguravate da vaš metabolizam funkcionira velikom brzinom tijekom dana – također otežavate tijelu skladištenje kalorija kao masti.

 

Pješačenje

Kako biste održali svoju kondicijsku razinu visokom, morate pronaći oblike vježbanja u kojima uživate. Ako se morate prisiljavati na vježbanje, vrlo je vjerojatno da nećete redovno vježbati ili dugoročno održavati dobru kondicijsku razinu. Sudjelovanjem u laganim i ugodnim oblicima vježbanja kao što su plivanje, vožnja biciklom, planinarenje, ples ili igranje “lakših” timskih sportova, možete biti u dobrom fizičkom stanju i u njemu i ostati.

Jedan od najboljih, a jednostavnih, načina kako ostati u formi je prijatelja koji će s vama sudjelovati u svim aktivnostima. Ovo je netko tko i sam želi redovito vježbati s vama. Možete ići u teretanu ili jednostavno raditi zabavne oblike vježbanja poput hodanja, planinarenja, surfanja, plivanja, biciklizma ili plesa. Imati prijatelja s kojim možete vježbati može biti obostrano vrlo motivirajuće!

Jedan vrlo podcijenjen način aktivnosti koji će vam pomoći da ostanete u formi je pješačenje.

Ne samo da ćete sagorjeti puno kalorija, moći ćete uživati ​​u prirodi. Pronađite mjesta ili izletničke rute u blizini koje su prigodne za tu aktivnost.

Izlet je dobar način za poboljšanje mnogih aspekata kondicije. Pješačenje će poboljšati snagu u nogama, ali i poboljšati kardiovaskularni sustav. Pješačenje može imati i dodatnu korist jer je dobro za oslobađanje od stresa. Također, možete prilagoditi težinu šetnje dodavanjem ili uklanjanjem težine u ruksaku.

Kao što je rečeno na početku ovog članka, kondicijska spremnost  i fizička aktivnost je glavni dio života nekih ljudi, dok mnogo njih jednostavno ne znaju ili ne žele to uklopiti u njihov život.  Neke od ovih savjeta koristite za motivaciju, prilikom planiranja i pridržavanja vašeg plana fizičkih aktivnosti!