Postignite zavidnu fizičku kondiciju i uživajte u životu!

Postignite zavidnu fizičku kondiciju i uživajte u životu!

Aktivnost je izuzetno važna. U  početku vam se može činiti vrlo teškim dodati neku vježbačku rutinu u svoj užurban raspored. Međutim, fitness i razne aktivnosti ne moraju biti bolne i teške. Ovaj članak opisuje neke jednostavne načine kako to sve uklopiti.

 

Jednostavni fitness savjeti

Nakon što se upustite u novu rutinu, možda ćete biti u iskušenju pretjerati i preforsirati se. Kako biste izgradili snagu i izdržljivost, trebali biste se gurati samo malo više svaki put kada krenete u neku odabranu aktivnost ili vježbu.

Zagrijavanje prije i istezanje nakon toga ključno je za osiguranje zaštite mišića koje gradite.

Vaša kondicija i vaš napredak bit će mnogo ugodniji ako imate s kime to dijeliti. Pronađite prijatelja ili člana obitelji koji ima iste ciljeve u fitnessu kao i vi i radite zajedno. Moći ćete se međusobno ohrabriti i ponuditi kvalitetnu međusobnu podršku kada vam ponestane motivacije.

Dobijte tonirane tricepse izvodeći modificirane push-up vježbe. Ali ako želite istinski ton tricepsa, pokušajte okrenuti obje ruke za 45 stupnjeva tako da prsti budu okrenuti jedan prema drugom. Ova tehnika cilja i oblikuje vaše tricepse snažnije od bilo koje druge vježbe.

Ako želite sjajne rezultate pri treningu s utezima, budite sigurni da uvijek nadograđujete ili mijenjate svoje vježbe i tehnike. Ne držite se uvijek istih vježbi. Čak i ako ciljate istu mišićnu skupinu, trebali biste pokušati s drugačijom vježbom, težim ili lakšim utezima ili različitim razinama intenziteta.

Na ovaj način možete maksimalno iskoristiti svoj trening.

Prihvati činjenicu da maraton ne možeš trčati bez da treniraš! Vaša trenutna razina kondicije odredit će vam koliko će vam vremena trebati da postignete cilj. Ako sada niste trkač, nemojte očekivati ​​da ćete početi trčati nekoliko kilometara odmah. Trebate raditi na tome. Započnite hodanjem, zatim hodanjem i trčanjem, sve dok ne dođete do trenutka da možete trčati cijelo vrijeme.

Izbjegavajte raditi trbušne mišiće svaki dan u tjednu. Umjesto toga, ciljajte na njih najviše dva ili tri dana tjedno. Kao i bilo kojoj drugoj mišićnoj skupini u vašem tijelu, trbušnim mišićima treba vremena da se oporave između intenzivnih vježbi. Radite li vježbe na trbuhu svaki dan, neće ubrzati proces razvijanja toniranog trbuha.

Odrasli u dobi od 50 i više godina ne bi se trebali usredotočiti samo na vježbe s utezima.

Iako ovo može povećati njihovu snagu, to zapravo može umanjiti jačanje mišićnih skupina koje se koriste u svakodnevnim aktivnostima – posebno one koje postupno slabe procesom starenja.

 

Zašto postati aktivniji?

Da li ste se odlučili promijeniti svoj životni stil tako što ćete započeti program vježbanja kako biste postali fizički spremniji? Ako je to slučaj, neophodno je da sami pažljivo procijenite da biste vidjeli jeste li fizički spremni za to. Liječnici preporučuju da muškarci u dobi od 45 godina i starije žene te žene u dobi od 55 i više godina trebaju prije vježbanja provjeriti kod svog obiteljskog liječnika kako bi dobili medicinsko mišljenje i odobrenje prije početka napornih vježbi.

Ako želite istrčati ili prošetati , obavezno poduzmite sigurnosne mjere kako biste zaštitili sebe i druge. Pokušajte trčati u suprotnom smjeru prometa kako biste mogli vidjeti nadolazeće automobile u prometnom prometu. Također, sigurnije je tijekom dana trčati ili hodati kako biste bili lakše viđeni.

Imati partnera također povećava sigurnost prilikom vaših aktivnosti.

No, pokušajte se kretati u liniji s jednom trkačem kako biste izbjegli velike grupe koje mogu smetati.

 

Zašto trčanje?

Bilo kakva aktivnost i vježbanje odličan je način za nastavak održavanje vaše kondicije tijekom zimskih mjeseci. Mnogi ljudi su manje skloni vježbanju zimi, pogotovo ako imaju rutinu na otvorenom. Pokušajte se prijaviti za nešto potpuno drugačije od svoje redovne vježbe: ako obično vozite bicikl, pokušajte s jogom. Ako je trčanje vaš preferirani način rada, pokušajte sa slobodnim utezima. Tko zna, možda ćete otkriti da zaista uživate u ovom novom obliku vježbanja, a ako ništa drugo, to je zdrav način da se probijete kroz mračne zimske mjesece!

Imajte na umu da je vježbanje svih vaših mišićnih skupina važno za uravnoteženi trening.

Razne vježbe poput trčanja, penjanja stepenicama, dizanja utega i skakanja užeta izvrsne su vježbe koje će poboljšati različite mišićne skupine tijela. Cilj i rezultat toga, u vježbanju svih mišićnih skupina, je bolji kardiovaskularni sustav tijela.

Trčanje je divan i učinkovit način da se dovede u formu, ali može dovesti i do ekstremnog umora i iscrpljenosti mišića. Nakon tjedan dana svaka dva mjeseca, prepolovite prosječnu dužinu i intenzitet svojih redovitih trkačkih aktivnosti u pola. Ovo razdoblje odmora omogućava vašem tijelu da se učinkovitije popravi i izbjegne kronične ozljede trčanja.

Ako ćete trčati uzbrdo, vaše držanje u velikoj mjeri utječe na to koliko dobro možete to učiniti. Uvijek biste trebali pokušati podići glavu i gledati na vrh brda kad god trčite uzbrdo. Pomoću ovog držanja olakšat ćete i disanje. Teže je disati kad ste nagnuti prema naprijed.

 

Težak trening = Bolje tijelo

Najbolji način da postanete doista fit jest ugraditi tri glavne stvari. To su konzumiranje zdrave prehrane, dobar program izgradnje mišića i, na kraju, zdrav kardio program. Imajući sva tri aspekta ovoga, osigurat ćete sve preduvjete za izgradnju boljeg tijela.

Tipično, kad dođe vikend, većina ljudi se odmara od napornog treninga i zdrave prehrane. Ne dopustite sebi da skrenete s kolosijeka!

Zamijenite svoje vježbe tako da možete učiniti nešto aktivno sa svojom obitelji kako biste se zabavili i sebi priuštili umjerenost.

Kao što vidite, fitness i aktivnost ne moraju uvijek biti naporni! Korištenjem savjeta iz ovog članka i vježbanjem možete napraviti veliku promjenu za sebe i svoje zdravlje. Biti u formi može vam pomoći u sprječavanju mnogih kroničnih bolesti, stoga se isplati potruditi!