Tommy je poznati trgovački lanac raznolike ponude posebno popularan u Dalmaciji. Pristupačne cijene, raznoliki asortiman samo su neki od razloga zašto su Tommy katalozi traženi od strane kupaca.
Novi katalog Tommy-a dostupan je svakog tjedna. Sadrži razne povoljne ponude i akcije širokog asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda. Pa zaista nema razloga ne provjeriti koje su to sve akcije dostupne, a prije nego se uputite u prodajno mjesto.
Tako ćete moći bolje isplanirati što ćete kupiti i kada. No, hajmo redom prvo vidjeti što sve nudi i gdje se može prelistati katalog Tommy-a.
Novi Tommy katalog
Što se tiče aktualnosti i dostupnosti kataloga važno je provjeravati ih na službenim stranicama prodajnog lanca čiji katalog želimo prelistati. Naime, kod većine trgovačkih lanaca uvijek možete pronaći uredno ažurirane kataloge pa tako ni Tommy nije izuzetak.
Tommy katalog je prepoznatljive crvene broje, izdvojene ponude te s uvijek navedenim vremenima od kada počinje ponuda iz kataloga i do kada ona traje. Radi se o vrlo traženom katalogu naročito popularnom u južnim dijelovima Hrvatske.
Evo gdje možete prelistati i preuzeti novi Tommy katalog
Katalog Tommy-a nalazi se na službenim stranicama trgovačkog lanca. Naša preporuka je da na njihovim stranicama provjeravate sve informacije o trgovini pa tako i o katalozima.
Mi ćemo ovdje staviti link na službenu stranicu Tommy-a gdje se nalazi novi katalog.
Ovdje provjerite i prelistajte najnoviji Tommy katalog => https://www.tommy.hr/katalozi
Katalog možete i preuzeti tako da ga najprije otvorite, a onda ćete vidjeti opciju (strelica prema dolje) za preuzimanje kao pdf datoteku.
Informacije o trgovačkom lancu
Tommy je prema informacijama s njihove web stranice, šesti trgovački lanac po udjelu u Hrvatskoj, a prvi po udjelu u Dalmaciji. Imaju preko 4.000 zaposlenika koji rade u preko 200 prodajnih mjesta.
Njihove trgovine su razvijene kroz četiri različita formata. Sjedište prodajnog lanca je u Splitu, a prema istraživanjima jedni su od najpoželjnijih poslodavaca u kategoriji trgovačkih lanaca.
Proizvodi
Iako imaju veliki asortiman robe široke potrošnje ipak im je važno da zastupljenost domaćih i provjerenih proizvoda bude velika. Uostalom, potpora domaćim proizvođačima im je jedan od strateških smjerova. Pa tako trenutačna zastupljenost proizvoda iz Hrvatske je čak 70%.
Isto tako, ovaj lanac ima određena povezana društva kojima kontinuirano investiraju u prehrambenu i prerađivačku industriju. Kvaliteta s naglaskom na domaću proizvodnju je zasigurno za svaku pohvalu.
Kvaliteta i priznanja
Sada kada smo već krenuli s kvalitetom Tommy je dobitnih brojnih priznanja koja to potvrđuju. Pa je tako više puta dobio nagradu Hrvatske gospodarske komore, zatim je nositelj prestižnog međunarodnog certifikata za vrhunsku izvrsnost.
Posjeduje i Best Buy Award u kategoriji ribarnice. Sve to potvrđuje da se zaista pokušava dostići i održati vrhunska kvaliteta proizvoda. No, to nije sve, Tommy često ulaže u sponzoriranje sporta te raznih humanitarnih, kulturnih događaja.
Nove tjedne ponude
Kako je prodajnom lancu važna raznovrsnost i kvaliteta, tako je i nama kupcima važna dobra cijena. Zato nam se isplati povremeno vidjeti kroz online katalog stanje s akcijama i ponudama. Naime, svaki tjedan možemo pronaći povoljnije cijene za razne vrste proizvoda. Još jedna dobra stvar je što možemo vidjeti unaprijed koji će to proizvodi biti povoljniji.
E baš zato je dobro napraviti listu stvari koje trebamo kupiti. Zatim provjerimo na digitalnom katalogu ili letku ima li nešto s popisa na akciji. Čak je i pametno odgoditi kupovinu ukoliko uočimo da će određeno artikl tek biti na akciji. Također, prolistajte više različitih kataloga tako da možete na brzinu usporediti cijene artikala s vaše liste te vidjeti gdje biste mogli najpovoljnije proći.
Konkretno Tommy katalog se nalazi u opciji Katalozi na službenoj web stranici prodajnog lanca.
Evo sadržaj Tommy kataloga (dostupan online i kao letak na prodajnom mjestu)
Kao što ste mogli već zaključiti postoji online ili tzv. katalog u digitalnom obliku, ali on je dostupan i kao letak koji možete pronaći u trgovinama, a često i u vašim poštanskim sandučićima. Digitalni oblik možete pronaći klikom na poveznicu koju smo vam naveli prethodno u ovom članku, a koja vas vodi na stranice Tommy prodajnog lanca.
Letak bude dostupan u svim trgovinama i to na vidljivim mjestima. Sve ovisi što je vama draže, svakako je brže provjeriti sve na online izdanju kataloga, međutim mnogi ljudi vole i fizički prelistati letak. U oba slučaja uvijek je preporuka prelistati dostupne aktualne letke prije nego se uputite u trgovinu. Naravno sve prema željama i vremenskim mogućnostima.
Početna stranica je prepoznatljiva i lako uočljiva zbog crvene boje i Tommy znaka. Početna stranice ima i posebno istaknute ponude i naravno možda ono najbitnije točno vremensko razdoblje kada je aktivna navedena ponuda.
Prvi dio kataloga vezan je uz prehrambeni asortiman robe. Pa tako postoje sekcije Tommy voće i povrće, zatim Tommy gastronomija, Tommy mesnica, Tommy ribarnica, Tommy delikatese, pa nakon toga Super ponudu koja ima različite artikle po povoljnijim cijenama.
Nakon vinoteke uglavnom slijedi dio s neprehrambenim proizvodima. Pa tako možemo pronaći higijenske proizvode, proizvode za pranje rublja, kuhinjske potrepštine i sl. Na zadnjim stranicama obično možemo pronaći odjeću i obuću.
Često se dogodi da u isto vrijeme postoji više aktualnih kataloga, što ovisi ponekad o vremenskom dobu, blagdanima i / ili nekim drugim događanjima. Pa je dobro provjeriti i prelistati sve aktualne i nove kataloge koji su dostupni.
Završne misli
Tommy je definitivno najpopularniji lanac u Dalmaciji, a čak šesti po izboru kupaca u cijeloj Hrvatskoj. Katalog Tommy-a je posebno tražen tijekom ljetnih mjeseci. Naše iskustvo s ovim trgovačkim lancem je pozitivno i često i više od toga. Jasno, valja znati da ovaj članak NIJE plaćen niti bilo kako financiran, sponzoriran ili kompenziran od strane bilo koga
Sada kada smo i to napomenuli želimo istaknuti još jednu činjenicu. Ako ste uočili promjene u kupovnim navikama onda niste jedini. Jedno istraživanje objavljeno prošle godine ustanovilo je da trošimo više i kupujemo impulzivnije, a sve zbog pandemije. (1) Vjerojatno već svi znamo da trebamo poraditi na samokontroli, poglavito ako želimo kupovati samo ono što nam je uistinu i potrebno.
Nije na odmet napraviti popis potrebnih artikala, prelistati dostupne kataloge, planirati kupovinu u trgovini koja je s obzirom na navedeno najpovoljnija. Zato je vjerojatno pametno provjeravati dostupne kataloge Tommy-a, Konzuma, Lidla, Plodina ili Kauflanda.
Ostavite feedback: Je li vam ovaj sadržaj bio koristan?