Trikovi za dovođenje vašeg tijela u sjajan oblik

Trikovi za dovođenje vašeg tijela u sjajan oblik

Fitness bi trebao značiti održavanje vašeg tijela u najboljem mogućem fizičkom obliku!

Stoga će vam ovaj članak pružiti savjete koje lako možete slijediti, a kako biste krenuli graditi tijelo s kojim ćete biti zadovoljni. Ne morate osjećati velik pritisak da biste ušli u formu. Bitan je prvi korak, a to je krenuti. Nakon toga treba ostati uporan i motivirati se za uspjeh! Provjerite ove savjete koji se nalaze u nastavku.

 

Kako početi?

Šetnja je izvrsna kao početak za dobivanje kondicije! Savijte laktove, hodajte što brže i pokušavajte tu brzinu i održavati. Savijte laktove, a možete koristiti i štapove za hodanje.

Započnite obrađivati i raditi u vrtu. Mnogi ljudi ne shvaćaju kako održavanje vrta može biti puno posla. Trebate kopati,saditi, korov čupati, saginjati se i to poprilično. Ako ne uživate u vrtlarstvu, postoji mnoštvo drugih stvari koje možete učiniti u svom domu kako biste ostali u dobroj fizičkoj kondiciji.

Osobni trener odličan je za one koji žele posvetiti vrijeme poboljšanju razine kondicije.

Osim što daje vrijedne savjete, osobni trener može pomoći da ostanete motivirani za nastavak vježbanja. Neki ljudi možda ne reagiraju dobro na osobnog trenera, ali za druge, oni mogu biti upravo ono što trebaju.

Platite svog trenera unaprijed. Ako to učinite, povećavate šanse za prolazak kroz sve sesije koje ste planirali u odnosu na pojedinačno plaćanje. To je uglavnom zbog toga što su sesije već plaćene, a ne ponavljaju se troškovi ili račun koji vam visi nad glavom. Želite dobiti ono što ste platili.

Vodite dnevnik tako da bilježite sve aktivnosti koje ste imali tijekom dana. Vodite detaljne zapise o svojim vježbama, uključujući i slučajne vježbe koje ste radili tijekom dana. Obavezno kupite i pedometar da biste mogli lako pratiti korake i dodati ih svojim podacima. Ako to nemate onda možete instalirati aplikaciju na mobitel koja će vam to mjeriti. Kako ćete bilježiti što radite svakodnevno, to vam pomažete vam da vidite koliko dobro napredujete, tako da ćete znati trebate li pojačati režim ili ne, a istovremeno vam i pomaže vam da ostanete motivirani.

 

Što je bitno?

Uvijek se udobno oblačite za vježbanje. Možete osjećati pritisak da trebate nositi modernu odjeću u teretani, ali to zaista nije nužno. Nemojte se radi toga predati! Odjeću, koja vas steže i ograničava te čini da se osjećate neugodno, svakako treba.

Zapamtite, trebate biti fokusirani na svoje vježbe, a ne na ono što su najnoviji modni stilovi u teretani.

Kako biste povećali snagu svojih podlaktica, isprobajte ovaj sjajan savjet tenisača i stolno tenisača. Na stol stavite list svojih starih novine. Gužvajte čitav list papira u vašoj dominantnoj ruci pola minute. Ovu vježbu napravite dva puta s dominantnom rukom i jednom drugom rukom. Ponovite onoliko puta koliko smatrate potrebnim.

Kad dižete utege preko glave, ne zaboravite da tijekom svakog ponavljanja stegnete mišiće gluteusa. Vaša stražnjica time također ima  trening i vjerojatnost za ozljede znatno je smanjena jer ste radi toga u boljem položaju. Kad to učinite, tkođer ćete i kralježnicu moći držati ispravnijom i stabilnijom.

Vježbate od jutra! Možete se polako prilagoditi jutarnjoj rutini vježbanja dodavanjem brzog aerobnog treninga u svoj jutarnji ritual. Na kraju to možete pretvoriti u vježbu koju možete izvoditi bilo kada tijekom dana.

 

Istezanje je bitno!

Ne zaboravite istegnuti mišiće između svakog seta. Opustite se, udahnite i lagano istegnite svaku mišićnu skupinu oko 20 sekundi. Istraživanja pokazuju kako su muškarci koji se istežu između grupa imaju snagu za 20 posto veću od svojih kolega koji zanemaruju istezanje.

Osim toga, istezanje također smanjuje mogućnost ozljede.

Dizanje utega pomaže vam u trčanju. Trkači iz nekog razloga svoj sport ne povezuju s dizanjem utega, ali to je definitivno nešto što bi trebali raditi! Ako ste trkač, tada ćete htjeti razmisliti o dizanju utega kako biste poboljšali brzinu i izdržljivost.

Izgradite snažne abdominalne mišiće za postizanje najviše moguće razine kondicije. Ako vježbate trbušnjake ujutro, bilo s utezima, bilo bez njih, to ćete i sigurno ostvariti. Vaš trup je ključni dio vašeg tijela, a fleksibilan trbuh olakšava dizanje utega.

Uvedite čučnjeve sa utezima u svoju rutinu kako biste razvili vaše mišiće. Čučnjevi su jedna od najboljih aktivnosti na izgradnji mišića, jer istodobno kod vježbanja aktiviraju 5 glavnih mišićnih skupina.

Korištenje bučica dobar je način da se dovedete u formu. Pronađite dobru klupu. Nikada nemojte birati klupu koja pritišće leđa tako da osjetite tvrdu podlogu ispod sebe. Ove klupe mogu vam oslabiti kralježnicu.

 

Za kraj

Kako biste izbjegli stagnaciju vaše vježbačke rutine i plana, važno je da je stalno mijenjate. Možete se dosađivati ponavljajući iste vježbe iznova i iznova. Također, kad se vaše tijelo navikne na standardnu ​​rutinu vježbanja onda ju i lakše odrađuje, a dobiveni rezultati bit će mnogo manje zadovoljavajući.

Nove vježbe u vašoj rutini mogu ju osvježiti i učiniti zanimljivom i motivirajućom!

Trebali biste polako započeti kada započinjete novi fitness program i vježbate prvi put. Usredotočite se na učenje ispravnog oblika izvođenja vježbi, na precizno disanje i dobru tehniku. Korištenje pravilne forme omogućit će vam da poboljšate svoje tijelo bez bilo kakvih ozbiljnih ozljeda.

Ostati zdrav i fit ne bi trebao biti mučenje. Ovi su savjeti prilagođeni za jednostavno primjenjivanje u nečijem užurbanom načinu života. Ostati u formi težak je posao, ali vrijedno je održavati tijelo i um zdravim, snažnim, fleksibilnim i atraktivnim. Ne ustručavajte se ponovno pregledati ovaj članak kad god vam treba motivacija i inspiracija.