Kako preuzeti kontrolu nad svojom težinom?

preuzeti kontrolu nad svojom težinom

Ljeto je blizu, tu iza ugla, i vrijeme je da pripremite vaše kupaće kostime! A ono što vas muči je kako smršaviti?!?

Treba brzo doći do tijela za plažu, a tako je malo vremena. No, uz kvalitetan plan možete barem donekle smanjiti prekomjernu težinu i poboljšati vašu kondiciju.

Kvalitetan plan koji uključuje prehranu, vježbanje, a ponekad i određene dodatake prehrani, može vam dati taj potreban poticaj za postizanje zacrtanih ciljeva.

 

Dobri načini za gubitak težine

Dobar način s kojim možete odmah krenuti u mršavljenje je jesti šest malih obroka dnevno umjesto uobičajena tri. Jedući šest manjih obroka nikada nećete osjetiti glad, što znači da ćete imati manje vjerojatnosti da ćete jesti lošiju hranu i fast food. Konzumiranje hrane na ovaj način također dokazano ubrzava vaš metabolizam.

Trebate paziti koliko kalorija konzumirate, a kako biste izgubili kilograme. Imat ćete puno problema s gubitkom kilograma ako previše jedete. Ako unosite previše kalorija, nećete moći izgubiti kilograme. Možete voditi dnevnih i zapisati što jedete kako biste osigurali da jedete količinu kalorija pogodnu za gubitak kilograma.

Meso bez dodatka dobro je za one koji žele smršavjeti. Umjesto gustih i kremastih umaka na bifteku ili roštilju, koristite lakša i zdravija jela poput salse ili chutneya. Mnogo je različitih vrsta, pa odaberite nekoliko onih u kojima ćete uživati.

Sjajan savjet koji će vam pomoći da izgubite kilograme je osluškivati ​​svoje tijelo i osigurati tijelu adekvatan odmor kada to vaše tijelo i treba. Ako počnete primjećivati ​​umor, odmorite dan ili dva.

Svatko treba pojesti malu količinu zdravih, nezasićenih masti. Staničnim membranama potrebna je mast jer je ona bitna komponenta u njihovom sastavu.

Konzumiranje nezasićenih masti, prema istraživanjima, može smanjiti rizik od srčanih bolesti.

Ovu zdravu masnoću možete pronaći preljevima za salatu, avokadu, orasima ili masnoj ribi.

U prehrani zamijenite bijeli kruh s integralnim. Bijeli kruh izrađuje se od rafiniranog brašna kojemu su oduzeta hranjiva i vlaknasta svojstva. S druge strane, integralni kruh izrađen je od brašna koje uključuje sve dijelove zrna. Dakle, integralni kruh je hranjiviji i bolji izbor od bijelog kruha.

 

Postoji li jednostavno mršavljenje?

Vrlo je bitno jesti sporijim tempom. Dok počnete probavljati hranu, počet ćete se brže osjećati punijima. Odložite vilicu između svakog zalogaja i uživajte u hrani.

Lak savjet za mršavljenje je kupiti crvene papriku i koristiti ju za doručak ili ručak. Istraživanja su pokazala da ljudi koji koriste crvenu papriku rano tijekom dana jedu manje hrane. Začinjena hrana je ugodnija pa tako pomaže, a može i ubrzati vaš metabolizam.

 

Dijete za mršavljenje

Neki shakekovi često nisu dobar izbor. Ne zadovoljavaju vašu glad i napunjeni su kalorijama. Vjerojatno ćete biti gladni i poželjeti hranu gotovo odmah nakon shakea koji je trebao biti vaš obrok. Uz to, ponekad imaju više šećera koji zapravo mogu pogoršati vašu razinu šećera u krvi.

Prestroga pravila i odluke o hrani, poput recimo da nikada više nećete pojesti čokoladni kolač, zapravo vas mogu učiniti opsjednutim na tu hranu. To dovodi do stresa i prejedanja i mogu poremetiti vaš plan mršavljenja.

Pokušajte povremeno sebi priuštiti malu poslasticu tijekom dana ili jednu malo veću na kraju tjedna.

Gubitak kilograma ne počinje i ne prestaje nakon vježbanja; usredotočite se na gubitak kilograma i dok ste na poslu ili na zabavi. Primjerice ako u kantini imate na raspolaganju voće ili povrće, konzumirajte ih umjesto redovnih većih obroka.

Probajte konzumirati i sirovu hranu, naročito sirovo povrće, koje je kamen temeljac svake prehrane za gubitak tjelesne težine. Kuhanje obično iz hrane ispušta vitalne hranjive tvari i vitamine. Ti su gubici najveći kod povrća. Ovakva dijeta će vam vjerojatno otkriti kako sirova, i svježa hrana ima bolji okus od konzervirane i prerađene.

Trebate se ne obeshrabriti ako nekoliko dana ne primijetite razliku kod vaše nove dijete za mršavljenje. Imajte na umu kako je nemoguća misija gubiti kilograme na brzinu preko noći, pa to nemojte ni očekivati.

Jedan dobar način praćenja vašeg gubitka kilograma može biti snimanje jedne fotografije na kraju svakog mjeseca, a zatim pregledavanje fotografija nakon 6 mjeseci.

Vaše stanje duha mora uvijek ostati pozitivno stoga nastavljate postavljati male ciljeve za svaki tjedan. Ako naporno radite i postavite sebi razumne ciljeve, moći ćete otopiti kilograme.