Jednostavni i primjenjivi savjeti za gubitak težine

savjeti za gubitak težine

Kad ljudi razmišljaju o mršavljenju, obično razmišljaju o tradicionalnoj metodi koja uključuje mnogo sati u teretani, dizanju utega i trčanju na trkačkim stazama.

Kako biste smršavili, ne morate se uvijek držati stereotipnih metoda. Ovaj članak sadrži i određene alternativne načine na koje možete smršavjeti.

 

Kvalitetni savjeti za mršavljenje

Ako želite smršavjeti recite to svima. Što više ljudi kažete, bit ćete motiviraniji. Ljudi prirodno mrze ispadati budale, a ako ne smršavite kao što ste rekli, ispast ćete kao budala. To će vam pomoći da ostanete motivirani čak i kad stvari postanu teške.

Dobar način za mršavljenje je povremeno nadograditi svoju rutinu vježbanja. Rutine vježbanja mogu postati vrlo dosadne ako ih radite predugo i vaše se tijelo zapravo može naviknuti na vježbu, što ih čini manje učinkovitim. Promjenom stvari ostat ćete zainteresirani.

Iskušajte nove namirnice kada ste u modu za mršavljenje.

Posudite kuharice o zdravoj prehrani u knjižnici ili ih kupite za vlastitu upotrebu.

Istražite nove načine stvaranja zdrave hrane na Internetu. Podijelite svoje nove pronađene recepte s prijateljima na društvenim mrežama. Ovo će vam pomoći da pronađete nove i zanimljive načine kako isprobati nove namirnice koje su zdrave za vas.

Ako ste pod stresom prije vježbanja, možda ćete biti neugodno iznenađeni rezultatima mršavljenja koje postižete. Studije su pokazale da stres tokom dana, zajedno s količinom energije koja se troši, tjera ljude da se više opuštaju nego što vježbaju.

Za obroke koristite manji tanjur. To vam pomaže da psihološki mislite da jedete puni tanjur, a ne kako jedete manji obrok. Kad je pred vama manje hrane, jesti ćete manje. To će vam pomoći da izgubite kilograme.

Sjajan način da vam pomogne da smršavite je prelazak s regularnog kupljenog maslaca od kikirikija na prirodni i domaći maslac od kikirikija. Kupljeni maslac od kikirikija pun je zasićenih masti i šećera. Sav prirodni maslac od kikirikija fantastičan je izvor zdravih masti i njemu se može dodati nešto jednostavno poput proteinskog shake-a.

 

Što još možete učiniti za bolji gubitak kilograma?

Raspoređivanje na više različitih ciljeva i etapa za mršavljenje može biti dobra i motivirajuća ideja. Ako želite izgubiti 15 kilograma, to možete razbiti na lakše i manje ciljeve od po nekoliko kilograma. To olakšava uvid u napredak koji ste postigli. Ne zaboravite proslaviti svoje mini ciljeve dok ih postižete.

Ako ste skloni besmislenom grickanju svake večeri ispred televizora, pronađite umjesto toga nešto drugo. Naučite plesti ili počnite rješavati križaljke ili sudoku. Možda ćete početi shvaćati kako zapravo jedete iz dosade.

Kada radite nešto zanimljivo to vam može pomoći suzbiti osjećaj da trebate posegnuti za užinom.

Prehrana može biti zahtjevni izazov za mnoge ljude na dijeti. Kada ste u restoranima pregledajte menu vam pomogne u izboru hrane ili provjerite s konobarom u koji su najzdraviji obroci na meniju. Mnogi meniji imaju odjeljak s hranom koja ima nizak broj kalorija.

Svaka osoba treba paziti na svoj unos kalorija. Naše potrebe za kalorijama ovise o aktivnostima koje obavljamo: što se više krećemo  ili radimo fizički, više kalorija trebamo. Nažalost, naša tijela ne mogu sagorjeti prekomjerne kalorije i to može dovesti do toga da ljudi dobiju na težini. Da biste to izbjegli, budite sigurni da hrana koju konzumirate nema znatno više kalorija nego što vam je potrebno.

Umjesto da svoje tijelo ograničavate na zadovoljstvo od samo tri velika obroka dnevno, jedite niz manjih, zdravih obroka tijekom dana.

Nutricionisti preporučuju ovu mogućnost većini ljudi bez obzira na to žele li izgubiti kilograme ili ne. Česti obroci održavaju tijelo njegovanim, a redoviti unos hranjivih sastojaka čini malo vjerojatnim da će vaše tijelo imati osjećaj gladi, što vas može dovosti do prejedanja.

Svakodnevno morate jesti meso, perad i ribu jer tijelu pružaju bjelančevine, željezo i određene vitamine. Pripremite perad na nemasni način: uklonite kožu i suvišnu masnoću. Odaberite meso bez masnoće ili umjerene masnoće.

Povećajte unos vlakana. Jedenje hrane bogate vlaknima pomoći će vam da se osjećate punije tijekom duljeg razdoblja, smanjit će osjećaj gladi i pomoći vam da jedete manje.

Gubitak kilograma često je teško dostižan, ali može se postići disciplinom i motivacijom. Izmjerite vaše mjere kako biste pravilno mjerili svoj napredak te svaki napredak koristite kao dodatnu motivaciju za nastavak.

Vizualizirajte i zamišljanje kako ćete izgledati, živjeti i osjećati se kada ćete izgubiti željeni višak kilograma. To može biti izvrstan motivator. Možete razmišljati o novim i uzbudljivim stvarima koje ćete moći raditi. Možete i zamisliti sjajnu odjeću koju ćete moći nositi kao što je sad ne možete nositi.

Najteže je donijeti odluku i krenuti!